honda cb550f uit 1976 met mooi chroomwerk

View previous topic View next topic Go down

honda cb550f uit 1976 met mooi chroomwerk

Post  alazzurra 550 alu style on Mon 19 Dec - 16:47

weer eentje gevonden!!!
een op het lakwerk na originele cb550f uit 1976 (het originele buddyseat zit er ook bij, moet wel een nieuw dekje)
al het chroom op de motor is erg netjes, en origineel.
deze motor is ruim 20 jaar van dezelfde eigenaar geweest, en verdient nu een goed thuis.
het is bijna zonde, maar het is natuurlijk een uitstekende basis voor een caferacer.
het lakwerk wat er nu opzit is erg netjes gedaan, maar niet origineel. het is lak met een hamerslag effect.
de kilometerstand van de motor is 90000, maar het blok is al een keer volledig gereviseerd, en draait dan ook voor een klassiek honda blok stil, (ze staan bekend om de klapperende kettingen in het blok, maar deze heeft daar nagenoeg geen last van)
de motor heeft absoluut geen restauratie nodig, maar kan met polijsten e.d nog netter gemaakt worden.
ik heb de motor voorzien van nieuwe vloeistoffen en een nieuwe accu, ook heb ik de carbs ultrasoon gereinigd.
de puntjes op de i qua uiterlaak laat ik aan de volgende over.
aub naar waarde bieden, ik weet wat ze waard zijn in zo'n mooie onversleutelde staat.
houd het netjes met bieden, en misschien bent u dan wel de volgende eigenaar van dit jaren 70 icoon.

alazzurra 550 alu style
Veteran Racer

View user profile

Back to top Go down

sold

Post  alazzurra 550 alu style on Fri 23 Dec - 22:42

sold
alazzurra 550 alu style
Veteran Racer

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top