honda goldwing cafe racer

View previous topic View next topic Go down

honda goldwing cafe racer

Post  karel de bree on Sun 29 Jan - 20:48

*Post removed , As Kornfed said.. In order to sell anything one needs to participate on the forum. Read the rules & enjoy your stay.

kind regards,

toecutter

karel de bree
Newcomer

View user profile

Back to top Go down

Re: honda goldwing cafe racer

Post  kornfed on Mon 30 Jan - 1:01

Please introduce yourself first and read the forum rules.
kornfed
Moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  karel de bree on Tue 31 Jan - 0:38

kornfed wrote:Please introduce yourself first and read the forum rules.

Hai, ik ben karel de bree, 64 jaar oud, rijd van vanaf mijn 14 jaar motor, eerst wat jaren gecrost op het strand
daarna rijbewijs gehaald en natuurlijk mijn eerste motorfiets, bsa M33, voormalige wegenwachtmotor, 500cc een cilinder kopklepper, daarna het serieuze werk, bsa spitfire 650cc twin, na een aantal jaren verkoct en
een los blok gekocht van een royalenfield interceptor, kwam uit engeland en werd hier gebruikt op zandvoort,
ingebouwd in een fiat 600 was toendertijd baancommissarins bij mac zandvoort en kwam zo in aanraking met dudok van heel uit limburg die het blok te koop aan bood, op zoek gegaan naar een origineel frame en andere
onderdelen, gevonden bij sloperij in den haag bolman, toen was alles nog te vinden, schetsplaten zelf gemaakt
en veel andere onderdeeltjes, mooie fiets, maar ja ging trouwen centjes nodig dus voorlopig geen motorfiets meer, na een aantal jaren weer gaan rijden op een honda 500 cc , ben er toen afgereden en voorlopig gestopt.
liep toch weer tegen een motor aan dimaal een chopper intruder 1400 cc, zelf voorzien van een tweede remschijf voor, was best nog pittig maar beviel toch niet zo, ben toen begonnen aan de bouw van de honda caferacer op basis van een goldwing 1000 cc ik heb de fotos inmiddels geplaats, zo nu weten jullie wat meer.
ik hoop dat ik nog een nieuw projekt kan opstarten ik hou je op de hoogte met vr. groet Karel

karel de bree
Newcomer

View user profile

Back to top Go down

Post  Toecutter on Wed 1 Feb - 12:44

Welcome Karel, best write in english so everyone can understand and follow your topics.

Moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics