260 km/h on the (busy) Paris freeway
Page 1 of 1 • Share •
260 km/h on the (busy) Paris freeway
This clip is quite well known. I think the guy calls himself the Black Prince, something like that.
He managed to ride the freeway around Paris in 11 minutes and 4 seconds. Insane.
He managed to ride the freeway around Paris in 11 minutes and 4 seconds. Insane.
Last edited by 650zed on Thu 2 Oct - 8:15; edited 1 time in total

650zed- Administrator

Re: 260 km/h on the (busy) Paris freeway
Ik ook niet hoor. Die vent is compleet gestoort... Stel je maar dat er iemand ineens naar links of rechts toe gaat... Bingo ! Klaar...
Hij doet wat hij wilt met zijn eigen leven, maar niet met die van anderen.
Maar het blijft wel indrukwekkend. Op video dan.
Je ziet steeds meer van dit soort mensen die rond 300 kmph rijden, alleen om een korte "hit" op youtube te kunnen maken... Voordat ze zelf de grote HIT tegen iets doen!
Gevaarlijke spullen, die youtube en andere dailymotion-dingen...
"Met mate gebruiken"
Hij doet wat hij wilt met zijn eigen leven, maar niet met die van anderen.Maar het blijft wel indrukwekkend. Op video dan.
Je ziet steeds meer van dit soort mensen die rond 300 kmph rijden, alleen om een korte "hit" op youtube te kunnen maken... Voordat ze zelf de grote HIT tegen iets doen!
Gevaarlijke spullen, die youtube en andere dailymotion-dingen...
"Met mate gebruiken"

650zed- Administrator

Volledig mee eens, zou ie nog in leven zijn ?
Laatst nog een filmpje gezien met een kerel en een vrouw op de moto allebei zonder bescherming (je weet wel t-shirt , korte broek, helm ? niet nodig...) tegen 150 gingen ze even van plaats verwisselen..
Tja dan zoek je het toch.
Laatst nog een filmpje gezien met een kerel en een vrouw op de moto allebei zonder bescherming (je weet wel t-shirt , korte broek, helm ? niet nodig...) tegen 150 gingen ze even van plaats verwisselen..
Tja dan zoek je het toch.

Toecutter- Moderator
wanaby gost rider
waneer gaan ze dat volk is aan pakken
of laat ze is met die gang onder uit gaan hoopelijk leeren ze er dan is wat van
waneer gaan ze dat volk is aan pakken
of laat ze is met die gang onder uit gaan hoopelijk leeren ze er dan is wat van
butt head- Novice Racer
Dan leren ze hun vel van het canvas aftrekken als je dat nog kunt met je poten tot op het bot afgereten.... 

Toecutter- Moderator
Gisteren zag ik op youtube zo’n een vent die illegaal aan het ‘racen’ was… Met verschrikkelijk ongeluk, aan het einde…
Ze gaan steeds verder, nu dat iedereen zich kan filmen of laten filmen. Er zijn geen grenzen meer, en ze moeten steeds meer “bewijzen”.
Alleen bij dit ongeluk, dus, ging deze “illegale racer” hellemaal naar links toe en met volle kracht en speed tegen een andere motorrijder die van de andere richting aankwam.
Voor hetzelfde geld was ik deze motorrijder, met bijvoorbeeld een van mijn dochtertjes achterop...
Ze gaan steeds verder, nu dat iedereen zich kan filmen of laten filmen. Er zijn geen grenzen meer, en ze moeten steeds meer “bewijzen”.
Alleen bij dit ongeluk, dus, ging deze “illegale racer” hellemaal naar links toe en met volle kracht en speed tegen een andere motorrijder die van de andere richting aankwam.
Voor hetzelfde geld was ik deze motorrijder, met bijvoorbeeld een van mijn dochtertjes achterop...

650zed- Administrator

Ik heb ooit eens gehoord dat deze kerel zichzelf onder een vrachtwagen gereden heeft bij eenzelfde 'poging'.

XS710- Racer
650zed wrote:Gisteren zag ik op youtube zo’n een vent die illegaal aan het ‘racen’ was… Met verschrikkelijk ongeluk, aan het einde…
idd daar mag je niet aan denken. (heb het filmpje ook gezien) Ik vind dit zo erg voor die andere motorrijder....

Toecutter- Moderator
XS710 wrote:Ik heb ooit eens gehoord dat deze kerel zichzelf onder een vrachtwagen gereden heeft bij eenzelfde 'poging'.
Voila daar zijn we al vanaf van zo'n potentiele moordenaar. Ik geef ook wel eens graag wat gas aan een stoplicht dat op groen springt of op een open snelweg. Maar zulke shit...neen

Toecutter- Moderator
als ik me goed herinner deed deze het al nog voordat de ghostrider bestond,was een echt jaren 80-90 fenomeen.
nuja fenomeen,mij intresseert het niet zo
is overleden en dacht door een stom ongeluk,die niets met snelheid of onnozele stunts te maken had
nuja fenomeen,mij intresseert het niet zo
is overleden en dacht door een stom ongeluk,die niets met snelheid of onnozele stunts te maken had
pitte- Lazy Racer
Similar topics» paris by night 102, thuy nga dvd, thuy nga videos
» 260 km/h on the (busy) Paris freeway
» [Notice] Busy
» I Was So Busy Yesterday So I Couldn't Post This.
» Kos Lis concert Paris 27/08/2011
» 260 km/h on the (busy) Paris freeway
» [Notice] Busy
» I Was So Busy Yesterday So I Couldn't Post This.
» Kos Lis concert Paris 27/08/2011
Page 1 of 1